FC Stugun

Floorball Club Stugun

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Game on! Match #1: FC Stugun-BK Lammkött, på tisdag 5/10, kl. 20:40 i Valla Sporthall. Samling: kl. 20:10.

2010-09-28 @ 10:07:47

Game on! Nästa tisdag drar vi igång årets upplaga av Korp Innebandyn.
Match #1: FC Stugun-BK Lammkött, på tisdag 5/10, kl. 20:40 i Valla Sporthall. Samling: kl. 20:10.
Alla spelare kan ju gå in och lägga en kommentar om dom kan vara med eller inte. Så vi kan göra en laguppställning inför matchen.
Mvh Coach PM

Kommentarer

Postat av: PM

Ja, eftersom ingen läser bloggen mer än jag så skriver väl jag egna kommentarer då.



Jag kommer att närvara vid match nummer ett. Jag kommer att ta med blå matchtröja, antal ca. 10 samt 100 bollar så vi kan skjuta in våran målvakt innan match.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback